Ja, en digital løsning med skræddersyede funktionaliteter og mulighed for integrationer med vores systemer lyder som et værdifuldt værktøj for min virksomhed!
Søger du en skræddersyet webløsning med særlige muligheder for dig og dine kunder?
En dynamisk webløsning der tilpasses til din virksomheds unikke behov
Uanset om din løsning skal løse en specifik opgave, fungere som brugerplatform for kunder, eller administrere et arbejdsområde for din virksomhed, kan vi skabe den perfekte løsning.
Hos Acto forstår vi dine udfordringer, og vi leverer en fleksibel platform, der vokser med dig. Vi arbejder tæt sammen med dig for at sikre, at løsningen matcher dine behov og tilføjer værdi til din virksomhed.
Værdien ved en skræddersyet løsning
Skræddersyede funktioner
Værdi: Bliv mere effektiv med en løsning udviklet til at løse jeres opgaver og følge jeres arbejdsgange.
API & Integrationer til egne systemer
Værdi: Opnå problemfri drift ved at forbinde dine nye løsninger med jeres eksisterende IT-infrastruktur.
Tredjepartsintegrationer
Værdi: Forbind din løsning med populære tredjepartsværktøjer som Google Maps, Outlook, MitID eller MobilePay.
Hurtig implementering
Værdi: Få din løsning hurtigt i drift med en prototype eller MVP der kan løse de vigtigste opgaver.
Brugervenlighed
Værdi: Få en intuitiv platform, der er let at anvende for både medarbejdere og kunder, uden behov for omfattende træning.
Løbende support
Værdi: Få adgang til professionel support, når du har brug for det, så din løsning altid fungerer optimalt.
Book2Learn gør det nemt for skoler at sælge kurser online
Med Book2Learn kan undervisere nu nemt oprette kursusskabeloner, som administrationen kan prissætte og godkende. Systemet gør kurser nemme at administrere med automatiserede mails, indbyggede ventelister og et væld af andre værdifulde funktioner.
Løsningen er udviklet af Acto i samarbejde med Professionshøjskolen Absalon. Københavns Professionshøjskole har efter anbefaling fra Absalon tilsluttet sig løsningen, og bruger nu også Book2Learn.
Se CaseSystem til administration af døre, nøglekort og sikkerhed
Securitas manglede et system til at håndtere døre, adgangskort og sikkerhed hos deres allerstørste kunder. I dag bruges løsningen til at styre adgangen hos banker og andre store virksomheder. Acto har udviklet og varetager løsningen i tæt samarbejde med Securitas.
Se Case
den rigtige løsning for jer
Det er en høj prioritet for os, at vi forstår hvordan din virksomhed virker, så vi kan udvikle den helt rigtige løsning for dig.
Sådan hjælper vi dig
- Vi definerer i fællesskab jeres behov og udviklingspotentiale
- Vi rådgiver jer så i tager de rigtige beslutninger
- Vi planlægger jeres løsning, så den passer jeres forretning
- Vi udvikler jeres løsning så I kan teste den undervejs
- Vi sætter løsningen i drift i samarbejde med vores lokale driftspartner
- Vi yder service på løsningen, og udvikler flere funktionaliteter ud fra jeres behov