Acto udvikler intelligente webløsninger. Fra koncept til systemdesign, prototype og lancering.
Vi bygger digitale WEBløsninger, der gør en forskel
En dynamisk webløsning der tilpasses til din virksomheds unikke behov
Uanset om din løsning skal løse en specifik opgave, fungere som brugerplatform for kunder, eller administrere et arbejdsområde for din virksomhed, kan vi skabe den perfekte løsning.
Hos Acto forstår vi dine udfordringer, og vi leverer en fleksibel platform, der vokser med dig. Vi arbejder tæt sammen med dig for at sikre, at løsningen matcher dine behov og tilføjer værdi til din virksomhed.
Værdien ved en skræddersyet løsning
Skræddersyede funktioner
Værdi: Bliv mere effektiv med en løsning udviklet til at løse jeres opgaver og følge jeres arbejdsgange.
API & Integrationer til egne systemer
Værdi: Opnå problemfri drift ved at forbinde dine nye løsninger med jeres eksisterende IT-infrastruktur.
Tredjepartsintegrationer
Værdi: Forbind din løsning med populære tredjepartsværktøjer som Google Maps, Outlook, MitID eller MobilePay.
Hurtig implementering
Værdi: Få din løsning hurtigt i drift med en prototype eller MVP der kan løse de vigtigste opgaver.
Brugervenlighed
Værdi: Få en intuitiv platform, der er let at anvende for både medarbejdere og kunder, uden behov for omfattende træning.
Løbende support
Værdi: Få adgang til professionel support, når du har brug for det, så din løsning altid fungerer optimalt.
Vores proces
Vi arbejder tæt sammen med dig for at udvikle en skræddersyet, dynamisk løsning, der imødekommer dine forretningsbehov. Se hvordan vores proces typisk ser ud:
-
Idé & behov workshop
Vi afholder en workshop med alle nøgleinteressenter fra din virksomhed. Sammen kortlægger vi dine behov og din idé. Dette sikrer en fælles forståelse af de funktioner og integrationer, der skal være en del af jeres dynamiske løsning.
-
løsningsdesign & projektplan
Baseret på workshoppen udarbejder vi et dynamisk webløsningsdesign, der passer præcist til jeres behov. Vi sørger for, at løsningen er fleksibel, skalerbar og fremtidssikret, så den kan tilpasses både nuværende og fremtidige krav.
-
Udviklingsfase & testperiode
Udviklingen af løsningen påbegyndes. Vi prioriterer udviklingsopgaverne i samarbejde med dig, og sender funktioner til test og godkendelse i takt med at de udvikles. Den løbende proces sikrer, at løsningen tilpasses præcist undervejs, indtil den er klar til at gå live.
-
SERVICE & support
Vi tilbyder løbende support og vedligeholdelse af din løsning, så den altid fungerer optimalt. Vores dedikerede team er tilgængeligt for hurtig og effektiv service, og vi videreudvikler løsningen efter behov, så den kan vokse med din virksomhed.
Find2Learn sætter gang i læring og bevægelse for danske skolebørn
Appen Find2Learn skaber levende og interaktiv undervisning for tusindvis af danske skolebørn. Appen giver eleverne mulighed for at lære gennem bevægelse. Læreren opsætter GPS-ruter til børnene, og stiller spørgsmål, når børnene når frem til de udvalgte punkter på ruten.
Acto har i samarbejde med Professionshøjskolen Absalon opdateret systemet til en moderne, sikker platform, som i dag bruges af over 12.000 lærere. Find2Learn fungerer offline og anvender Google Maps, så læringsoplevelsen er både fleksibel og lettilgængelig.
Se CaseSpilbræt gik fra regneark til digital succes med skræddersyet webshop
Med en hastigt voksende produktlinje på over 2.500 varer, stod Spilbræt over for udfordringer med at administrere ordrer og tilbyde deres B2B-kunder et bedre overblik. Acto hjalp Spilbræt med at bygge en skræddersyet B2B webshop, som integrerer med Spilbrtæs ERP-system Visma E-conomic og Rackbeat. Resultatet? En vækst på over 300% det første år!
Spilbræt har nu fuld kontrol over deres varesortiment, kan tage datadrevne beslutninger med et live-dashboard, og opfylde deres internationale kunders behov med skræddersyede funktioner. Shoppen håndterer valuta, forudbestillinger, live prissætning og meget mere.
Se CaseFrederikssund Kommune tager førertrøjen med digital tilgængelighed
Acto har hjulpet Frederikssund Kommune med at udvikle en af Danmarks mest tilgængelige kommunale websites, som scorer 100 ud af 100 for tilgængelighed. Med et responsivt design og et intranet fyldt med funktioner som interaktiv kortlægning af medarbejdere og indholdssortering efter rolle, gør løsningen det nemt for ansatte at finde relevante informationer.
Vi samarbejder fortsat med kommunen om at forbedre oplevelsen for både borgere og medarbejdere og sikrer, at deres digitale platforme er klar til fremtidens behov.
Se Caseden rigtige løsning for jer
Det er en høj prioritet for os, at vi forstår hvordan din virksomhed virker, så vi kan udvikle den helt rigtige løsning for dig.
Sådan hjælper vi dig
- Vi definerer i fællesskab jeres behov og udviklingspotentiale
- Vi rådgiver jer så i tager de rigtige beslutninger
- Vi planlægger jeres løsning, så den passer jeres forretning
- Vi udvikler jeres løsning så I kan teste den undervejs
- Vi sætter løsningen i drift i samarbejde med vores lokale driftspartner
- Vi yder service på løsningen, og udvikler flere funktionaliteter ud fra jeres behov