Cases / Digitale kundeportaler / Acto

Det er ikke altid nemt at tage sin egen medicin, men da Acto skulle have ny identitet og nyt website, gjorde vi, som vi vil gøre med vores kunder, og vi er ret stolte af resultatet!

Background image
Det har vi lavet:
  • Teknologier : GatsbyJS, ReactJS, NodeJS, Google Docs
  • Integrationer : Mit Acto, Hermod, Google Docs
  • Kode : 8.600 linjer
  • Hosting : AWS S3 + AWS Cloudfront

“Vi vil gerne være de bedste, og det skal vores website også udstråle. Vi springer ikke over hvor gærdet er lavest, hverken når det gælder vores kunder eller os selv!”

Peter Heiberg, CEO og Partner for Acto ApS.
Mood image

Resultat

Resultatet er et smukt website som performer fantastisk!

Vores tekniske team har kodet et best practice website, som sætter performance, accessibility og progressive web app features i førersædet. Både Google Pagespeed og Lighthouse giver vores website topkarakterer!

En sjov detalje er, at hele Acto har nem adgang til at opdatere websitet ved brug af Google Docs. Det er bare en naturlig del af vores normale arbejdsgang med de værktøjer vi anvender dagligt.

Tomorrows solutions - today!

Et udvalg af vores cases:
Background image for case

Securitas - Applikationsudvikling

Nøglekort er den direkte vej gennem mange virksomheders hoveddør. Og hvad gør man, når kortene bliver væk, ansatte skifter job eller lånte kort ikke vender tilbage? Securitas står for sikker håndtering af nøglekort for virksomheder og organisationer i hele verden, og Acto har hjulpet med at skabe et overblik.

Background image for case

DPA System - Digitale kundeportaler

Autoophug er baseret på et komplekst system, hvor alle enkeltdele fra ophuggede køretøjer bliver registreret centralt styk for styk. Indberetningerne har hidtil været en tung proces, hvor administrationen ikke har fungeret optimalt. Sammen med DPA system har Acto øget digitaliseringen til fordel for brugerne og miljøet.

Background image for case

Frederikssund Kommune - Digitale kundeportaler

Fremtiden er digital, og i Frederikssund Kommune er den også brugervenlig. Kommunen har en målsætning om at gøre det lettere for borgerne at indgå i dialog med de ansatte via responsive websites. Det hjælper Acto løbende med.