Cases / Mobile Apps / CONNEXII

En kommune er ikke stærkere end summen af sine borgere. Med appen STAYINTOUCH bliver borgerne taget i hånden for at sikre en positiv udvikling i deres job, uddannelse eller praktikforløb.

Background image

Det handler om mennesker – så enkelt kan det siges. Innovationsvirksomheden CONNEXII baserer meget af sit arbejde på gensidig forståelse - og det skinner igennem fra samtale til softwareløsninger. Erfaringer viser, at mennesker, der er i gang med et praktikforløb, ansat med løntilskud eller på opstart af en uddannelse i samarbejde med kommunen, har tendens til at falde fra, hvis de ikke får den rette støtte. Acto har hjulpet CONNEXII med at udvikle app’en STAYINTOUCH, der skaber relationer mellem borger og kommune.

 

STAYINTOUCH hjælper borgeren med at få struktur i hverdagen. Via borgerens smartphone kan konsulenter og mentorer støtte den enkelte med et individualiseret forløb. Med STAYINTOUCH kan kommunen skabe informationsflows med individualiserede beskeder, automatiske opringninger til fx morgenvækning, timeregistrering, smiley ordning i forhold til, hvordan er din dag gået og meget mere. Dette forløb understøtter borgerne med at få skabt kontinuitet i hverdagen.

 

Systemet er udviklet til både Android og IOS.

Det har vi lavet:
  • Teknologier : Java, ReactJS, React Native
  • Integrationer : Firebase, Twilio
  • Apps : iOS og Android
  • Kode : 24.000 linjer
  • Kundestatus : Aktiv

“Når en borger ude hos en af vores mange tilknyttede kommuner åbner STAYINTOUCH app’en, ser han/hun kun toppen af isbjerget. Bagved ligger et kompliceret system, som ACTO har bygget, så det passer til alle vores ønsker til funktionalitet, fleksibilitet og ikke mindst sikkerhed.”

Per Meldgaard - Adm. Direktør og Partner
Mood image

I øjenhøjde med borgeren

STAYINTOUCH er udviklet til brug for både kommunens konsulenter, den virksomhedsansvarlige og slutbrugeren og bliver dagligt brugt af mere end 100 konsulenter fordelt over kommuner i hele landet. Flere kommuner er på vej, og flere borgere bliver hjulpet.

Kommunerne har forskellige arbejdsgange, rollefordelinger og måder at kommunikere med deres borgere på. Det er vigtigt for CONNEXII at kunne imødekomme dette, og det kan de med STAYINTOUCH. Derudover giver fleksibiliteten i systemet CONNEXII mulighed for at hjælpe sine kunder med at understøtte de mange forskellige borgergrupper, som de arbejder med i dagligdagen. Det betyder, at kommunens medarbejdere får et værktøj, der passer præcist til deres arbejdsgange, og samtidigt er tilpasset lige netop de borgere, de arbejder med.

 

Acto er stolte over at have hjulpet med at udvikle en app, der er med at få skabt en tryg og sikker ramme for opfølgning på udviklingsforløb for de involverede.

Et udvalg af vores cases:
Background image for case

Viasat - Digitale kundeportaler

Viasat ønskede at starte kundeoplevelsen med en velfungerende webshop i et anderledes format. Formålet var at hjælpe kunderne let, hurtigt og trygt gennem købsflowet - også på mobil. Acto har leveret langtidsholdbar it-løsning til projektet.

Background image for case

Frederikssund Kommune - Digitale kundeportaler

Fremtiden er digital, og i Frederikssund Kommune er den også brugervenlig. Kommunen har en målsætning om at gøre det lettere for borgerne at indgå i dialog med de ansatte via responsive websites. Det hjælper Acto løbende med.

Background image for case

find2learn - Mobile Apps

Bevægelse er ikke det, der oftest er at finde på skemaet hos skolerne. Men med app’en find2learn kommer eleverne op af stolene og ud i nærområdet. find2learn er et digitalt læringsunivers, der er baseret på læring og bevægelse – til gavn for både elever og lærere.