Cases / Websites & Kundeportaler / Frederikssund Kommune

Fremtiden er digital, og i Frederikssund Kommune er den også brugervenlig. Kommunen har en målsætning om at gøre det lettere for borgerne at indgå i dialog med de ansatte via responsive websites. Det hjælper Acto løbende med.

Background image

“Andelen af mobilbrugere er øget kraftigt, og det samme er tilfredsheden. Samtidig oplever de ansatte, at de nu har lettere adgang til alle informationer, og det er de meget tilfredse med”

Kenneth Jensen, digital kommunikationskonsulent og webmaster i Frederikssund Kommune.
Mood image

Større tilfredshed og færre henvendelser

Hvor der før kom daglige henvendelser om problemer med brugervenlighed og informationssøgning, er der nu kun ca. Én henvendelse om måneden. Samtidig har indsatsen for at få skabt et responsivt og mobilvenligt site været en succes, som kan måles i en stærk vækst i andelen af mobilbrugere og positive tilbagemeldinger fra de ansatte, som i dag føler de har lettere adgang til alle relevante informationer i deres jobs.

Acto har både udviklet website med administrationssystem og selvbetjeningsløsning. Derudover har vi hjulpet med at skabe et mere agilt intranet med servicedesk, genvejsfunktioner og personlig profil for de ansatte. Sidst men ikke mindst har vi været med til at udvikle en portal for 80 institutioner med subsites for daginstitutioner, Jobcenter, Kultur & fritid, Social service og Ældre og Sundhed.

Et udvalg af vores cases:
Background image for case

Acto - Websites & Kundeportaler

Det er ikke altid nemt at tage sin egen medicin, men da Acto skulle have ny identitet og nyt website, gjorde vi, som vi vil gøre med vores kunder, og vi er ret stolte af resultatet!

Background image for case

Securitas - Applikationsudvikling

Nøglekort er den direkte vej gennem mange virksomheders hoveddør. Og hvad gør man, når kortene bliver væk, ansatte skifter job eller lånte kort ikke vender tilbage? Securitas står for sikker håndtering af nøglekort for virksomheder og organisationer i hele verden, og Acto har hjulpet med at skabe et overblik.

Background image for case

Lægernes Pension & Bank - Websites & Kundeportaler

Acto har i samarbejde med Lægernes Pension skabet en hjemmeside og kundeportal som skal sikre deres medlemmer økonomisk tryghed igennem hele livet. Med den digitale tilstedeværelse har medlemmer altid adgang til råd og vejledning.