Cases / Websites og kundeportaler / Lægernes Pension & Bank

Acto har i samarbejde med Lægernes Pension skabet en hjemmeside og kundeportal, som skal sikre medlemmerne økonomisk tryghed igennem hele livet. Med den digitale tilstedeværelse har medlemmer altid adgang til råd og vejledning.

Det har vi lavet:
  • Teknologier : .Net, C1 CMS, C#, JavaScript
  • Integrationer : e-Boks, NemID, Edlund/BEC
  • Kode : 6.900 linjer
  • Kundestatus : Aktiv

Personaliseret kundeportal

På kundeportalen “Min pension” kan medlemmer nemt og sikkert logge ind med NemID og bl.a.:

  • Læse beskeder i deres digitale postkasse som er integreret med e-Boks.
  • Opdatere deres stamoplysninger.
  • Hente deres pensionsoversigt.
  • Se indbetalinger og udbetalinger.
  • Finde afkast og omkostninger.
Et udvalg af vores cases:

find2learn - Mobile apps

Bevægelse er ikke det, der oftest er at finde på skemaet hos skolerne. Men med app’en find2learn kommer eleverne op af stolene og ud i nærområdet. find2learn er et digitalt læringsunivers, der er baseret på læring og bevægelse – til gavn for både elever og lærere.

Otiga Group - Websites og kundeportaler

Det kan hurtigt blive dyrt og uoverskueligt at administrere og vedligeholde mange hjemmesider på tværs af forskellige platforme og leverandører. Sammen fandt Otiga Group og Acto en løsning, der gav ro, overblik og stordriftsfordele.

DPA System - Websites og kundeportaler

Autoophug er baseret på et komplekst system, hvor alle enkeltdele fra ophuggede køretøjer bliver registreret centralt styk for styk. Indberetningerne har hidtil været en tung proces, hvor administrationen ikke har fungeret optimalt. Sammen med DPA system har Acto øget digitaliseringen til fordel for brugerne og miljøet.