Tommorows solutions - today

Vedligeholdelse af IT-løsninger bør prioriteres

De løsninger, vi bygger for vores kunder, er ofte meget komplekse, og kræver derfor en plan for fremtidig vedligeholdelse.

Når produktet er leveret, uanset om det er en app, webportal eller forretningskritisk software, er der med det samme en række udefrakommende faktorer, der kan påvirke løsningen.

Referencer:

Det er vigtigt for os, at I er opmærksomme på, at løsningen kan forfalde over tid, hvis den ikke bliver vedligeholdt. Det gælder uanset, at vi har leveret en løsning ,som d.d. virker efter alle kunstens regler. Det er jeres ansvar, at der bliver taget hånd om vedligehold efter leveringen.

Derfor tilbyder vi jer en SLA-aftale (Service Level Agreement), som passer til jeres løsning og behov.

På den måde sikrer I, at jeres løsning ikke pludseligt stopper med at virke, og at potentielle sikkerhedshuller bliver lukket.

Når vi indgår vedligeholdelsesaftalen, bliver vi enige om, hvordan support håndteres, og hvordan dialog med eventuelle samarbejdspartnere skal håndteres, fx i forbindelse med drift/hosting.

Service image placeholder
Background image for case
Image alt

Hos Acto ønsker vi længerevarende kunderelationer. Det får vi ved at levere web- og IT løsninger af høj kvalitet, og efterfølgende yde vores kunder en god service.

Kendte udefrakommende faktorer, som kan have indflydelse på IT-løsningen:

  • Ny browserversion (Chrome, Firefox, Edge m.fl.)
  • Nyt styresystem (Windows, iOS, Android m.fl.)
  • Ny version af software (Java, .NET, ReactJS/Native, Spring Boot, SAML, Docker m.fl.)
  • Ny version af database (Microsoft SQL Server JDBC, Elastic Search m.fl.)
  • Ny version af 3. parts software (Edlund, SDC, BEC, UniLogin, NemID, e-Boks m.fl.)
Background image for case
Acto Talks:

Kvalitetskontrol af web- og IT-projekter

Som et led i Acto’s kvalitetssikring af de projekter vi koder for vores kunder, har vi i vores Continuous Delivery setup, sat Statisk Kode Analyse værktøjet SonarQube op. Med andre ord, hver gang vi har kodet noget nyt, gennemser SonarQube koden automatisk.

The Application Lifecycle Explained

The Application Lifecycle describes all of the different activities that go into making a software application, and it is unfortunately still quite poorly understood - even among people who have been making a living in the software industry for decades.

Har du brug for assistance?

Dit produkt er vores prioritet. Derfor er god kundeservice et af vores vigtigste fokusområder.
Skriv til os, så vender vi hurtigst muligt tilbage.

Hverdage mellem kl: 09:00 - 16:00