Få integreret e-conomic med jeres primære systemer

Er du også træt af at føre data manuelt ind i E-conomic? Vi hjælper med en integration, der viderefører data til E-conomic i realtid.

Kontakt os her

Lider I af kronisk brug af E-conomic uden integrationer i din virksomhed?

Hvis processerne er sløje og arbejdsgangene er unødigt snørklede, så kan en integration mellem systemer ofte hjælpe.

Klassike symptomer på manglende integration:

  • Medarbejdere lider med manuel dataindtastning fra andre systemer
  • Der findes fejl og dubletter mellem det primære system og økonomi-systemet
  • I finder inkonsistent data og nøjagtigheden er sløj
  • Økonomiske kerneprocesser og deadlines er pressede på grund af manglende effektivitet

Kuren er integration

Måske lyder diagnosen bekendt? Symptomerne er i hvert fald ganske normale, og de går ud over både medarbejderne og bundlinjen hos mange danske virksomheder.

Men der findes en løsning. En mulig mirakelkur. Vi kender kuren: Integration.

En ung kvinde med en grøn taske går gennem byen
Simplificer jeres økonomistyring med E-conomic integrationer.

Løs så meget som muligt i dine primære systemer

Din virksomheds finanser hænger uopløseligt sammen med jeres produkter. Med hele forretningen faktisk, og den forretning foregår i jeres primære systemer. Det er det der er fidusen med integrationer. For jo mere af jeres arbejde der kan foregå i jeres bedste systemer, jo mere effektivt kan I gøre det.

Alt hænger sammen med jeres økonomi

Kort sagt: Jeres primære systemer er udvalgt og udviklet efter jeres virksomhed, og de passer på jeres arbejdsgange, produkter og services. Integreres disse systemer med E-conomic, vil jeres relevante økonomiske data kunne sammenføres direkte mellem jeres vigtigste systemer og E-conomic.

Et billede af en hånd der tæller guldmønter

Et økonomisk overblik er en forudsætning for stabil vækst.

Spilbræts webshop er udviklet til E-conomic

Se med når Direktør og Entreprenør Kim Dorff fra Spilbræt.dk fortæller om de fordele hjemmesidens webshop har givet den vækstende virksomhed.

Cookies er nødvendige for at kunne vise videon. Accepter marketing-cookies for at se videon.

Værdien af tid

Kim Dorff fortæller om værdien ved at Spilbræt nu klarer de administrative opgaver mere effektivt:

"Vi kommunikerer langt bedre med vores kunder end vi nogensinde har kunnet før. Vores tid kan nu bruges på at skabe flere salg hos vores kunder, i stedet for at tiden spildes på statisk og manuelt at indtaste ordrer i regneark."

Flere muligheder giver flere salg

Kim Dorff beretter også om, hvordan de øgede muligheder for funktionaliteter giver Spilbræt endnu flere salg.

"Vi laver ikke kun flere salg fordi vores varelinjer nu giver kunderne et bedre overblik. Vi sælger også øgede mængder af varer, fordi vi kan tilbyde ting som kolli-rabat og andre salgsinitiativer."

E-conomics rolle i din virksomhed

Fordele ved integration med E-conomic

  • Effektivisering af dine finansielle processer
  • Mindskning af risikoen for fejl og dubleringer
  • Forbedring af dataens nøjagtighed og konsistens
  • Lettere og hurtigere økonomisk rapportering
  • Opdatering af data i realtid på tværs af systemer
  • Øget sikkerhed gennem SSO

Det kan E-conomic

Enhver virksomheds finanser hænger sammen, og den data skal håndteres og hældes ind i et stabilt system. Det er E-conomics hovedrolle, og Oscar-statuetten står måske allerede på hylden det danske hovedkontor. For løsningen er brugt af over 130.000 danske virksomheder, og det er den fordi den virker.

Systemet løser kun økonomiske opgaver

Trods E-conomics succes hos danske virksomheder, kan systemet kun håndtere økonomien. Et standardsystem som E-conomic skal passe til alle, og derfor kan det ikke tage højde for jeres arbejdsgange.

Det kan din integration

Få fælles log-in med Single Sign-On (SSO)

Sikkerhed er en topprioritet, og det er efterhånden blevet standard at implementere single sign-on (SSO) i vigtige løsninger for at øge sikkerheden. Med Single Sign-On kan dit team få sikker adgang til jeres systemer, uden at oprette og opretholde separate brugernavne og adgangskoder til hver enkelt system.

Vores egen SSO

Hos Acto har vi ekspertise i at implementere single sign-on (SSO), både ved E-conomic-integrationer, og som hovedlogin til mange andre systemer. Vælg den SSO-løsning der passer jer bedst, eller drag fordel af Actos egenudviklede SSO-løsning Fafnir, der kommer med indbygget SSO til alt fra Facebook til Microsoft Azure.

Din integration har live-fetching af data

Tid er en værdifuld ressource - og det er en ressource der meget nemt kan spildes, når dine data ligger og venter på at blive ført ind i E-conomic. Opgaver går i stå, og dine flows forsinkes. Live-fetching af data løser det problem.

Timing og effektivitet går hånd i hånd

Træk på realtidsdata direkte fra dine egne systemer, uden at skulle vente på manuel indtasting af data eller besværlige filoverførsler. En integration med live-fetching samholder systemernes data i realtid, og sikrer et stærkere samarbejde og flow mellem økonomi og produktion.

Et tæt samarbejde med eksperter i integration

Med en vellykket integration mellem to systemer får du adgang til de relevante informationer de rigtige steder. Vi har omfattende erfaring med at arbejde med en bred vifte af systemer og platforme, og med den erfaring kommer utallige succesfulde integrationer.

Integrationer efter dine behov

Vores team af erfarne udviklere står klar til at udvikle integrationer mellem dine eksisterende systemer og systemer som E-conomic. Vi finder i fællesskab ud af præcis hvad I har brug for, så jeres IT-løsninger underbygger et effektivt samspil mellem produktion og økonomi.

Hvorfor Acto?

Et ambitiøst team

Hos Acto finder du en virksomhed af ambitiøse udviklere og IT-ingeniører, der tror på den gode løsning. Vi integrerer ofte mellem systemer, da vores kerneopgave er at udvikle skræddersyede softwareløsninger og avancerede hjemmesider til vores kunder. Det betyder at vi sjældent har en kunde, hvor forretningskritiske integrationer ikke er en del af opgaven.

  • E-handelsplatforme
  • Kundeselvbetjening på web
  • Lagerstyringssystemer

Vi tror på solid software

Hvis du leder efter en leverandør til udvikling af en forretningskritisk løsning, så er Acto et godt bud. Vi ved at vores software skal være en del af din og dine kollegaers hverdag. Derfor skal den være smart, nem at vedligeholde, effektiv og ikke mindst skal den passe på den måde I arbejder på.

Et billede af nogle af Actos udviklere
Vores team er altid klar på at høre om en teknisk udfordring eller en spændende digital idé.

Oplev forskellen - kontakt os i dag

Oplev den forskel som solid software med velintegrerede løsninger kan gøre for din virksomhed. Kontakt os nu, så inviterer vi dig til et uforpligtende møde.

Løs ovenstående opgave for at bevise at du ikke er en spam-robot