Implementering af B2B-webshop på under en uge!
På under en uge, fik Spilbræt B2B-webshoppen op at stå med integration til e-conomic, design som matcher Spilbræts identitet og kategorier og beskrivelser af de enkelte produkter. Det som har taget længst tid, har været upload af billeder og tekster på flere sprog til hver enkelt brætspil.
I dag bruger Spilbræts sælgere mere tid på mersalg til deres kunder, end statisk og manuelt arbejde på at indtaste ordre i e-conomic samt regneark.
I dag sælges der flere forskellige brætspil end nogensinde før, da kunderne kan shoppe rundt i et brætspils shopunivers, for at blive inspireret. Der sælges også øgede mængder, fordi kunderne bl.a. kan få colli-rabat, nemt få overblik over brætspil til udsalgspriser og forudbestille de helt nye spil som er på vej på markedet.
Med Njord B2Bs webshopsystem er Spilbræts omsætning steget med mere end 300% allerede i år 1, og alt tyder på at succesen fortsætter i år 2.