Større tilfredshed og færre henvendelser
Samarbejdet med Frederikssund Kommune har resulteret i en hjemmeside, der ikke blot lever op til teknologiske krav, men også understøtter den langsigtede vision om en digital og brugervenlig kommune. Ved at kombinere moderne design, tilgængelighed og høj funktionalitet har Frederikssund.dk positioneret sig som en førende kommuneportal i Danmark.
Denne løsning har bidraget til en mere effektiv offentlig service og givet borgerne den frihed til at handle digitalt, som er essentiel i dagens samfund. Det er et godt eksempel på, hvordan teknologi kan forbedre borgeroplevelsen og samtidig skabe en mere omkostningseffektiv offentlig administration
Hvor der før kom daglige henvendelser om problemer med brugervenlighed og informationssøgning, er der nu kun ca. Én henvendelse om måneden. Samtidig har indsatsen for at få skabt et responsivt og mobilvenligt site været en succes, som kan måles i en stærk vækst i andelen af mobilbrugere og positive tilbagemeldinger fra de ansatte, som i dag føler de har lettere adgang til alle relevante informationer i deres jobs.