Securitas - Access Management

Nøglekort er den direkte vej gennem mange virksomheders hoveddør. Og hvad gør man, når kortene bliver væk, ansatte skifter job eller lånte kort ikke vender tilbage? Securitas står for sikker håndtering af nøglekort for virksomheder og organisationer i hele verden, og Acto har hjulpet med at skabe et overblik.

Sikkerhed er alfa og omega for de fleste virksomheder. Det er nødvendigt at vide, præcis hvem der har adgang til hoveddøre, lagerrum og HR-kontoret. Men i en travl hverdag kan det være svært for virksomheder at få overblik over mængden af udstedte nøglekort. Samlet set udgør de mange ‘tabte/glemte’ nøglekort en stor sikkerhedsrisiko og adgang til sikrede bygninger og lokaler, kan ende i de forkerte hænder med fatale konsekvenser for den enkelte virksomhed.

Securitas varetager håndtering af nøglekort for en lang række virksomheder, banker og organisationer på verdensplan, og med softwaresystemet Securitas Access Management (SAM) er det blevet lettere at skabe et overblik. Det er Acto, der i samarbejde med Securitas står bag udviklingen af SAM, der både letter administration af rettigheder, har en opdateret log og giver mulighed for at oprettes adgang til nye døre.

Gå til Securitas website

Teknologier

Vi havde brug for en samarbejdspartner, som vil kunne hjælpe os med at bygge en sikker og brugervenlig løsning, som kan videreudvikles mange år frem. Den service får vi fra Acto.

Carsten Andreasen, Technical Manager, Securitas

Sikkerhed og tryghed

Med SAM har en lang række internationale virksomheder og organisationer fået et overblik over alle deres nøglekort og adgangsrettigheder i alle afdelinger. Derudover er de nu i stand til nemt og overskueligt, styre eventuelle ændringer. Dette overblik skaber en tryghed for virksomhederne, der ikke længere behøver at frygte, at et mistet adgangskort til en bygning vil blive misbrugt af uvedkommende.

Projektansvarlig

Peter Heiberg

CEO / Partner

+ 45 22 46 80 01 ph@acto.dk