Søger du en avanceret webløsning med særlige muligheder for dig og dine kunder?

Få en hjemmeside der opfylder dine brugeres behov

Har du brug for en platform der kan konstrueres efter kundernes behov? Skal den kunne håndtere personfølsomme oplysninger inden for rammerne af GDPR? Og skal den snakke sammen med jeres interne IT-systemer?

I kender jeres kunder, og I kan jeres content. Vi kan give jer og jeres kunder den digitale ramme der skal til for at styrke jeres forretning. En skalerbar løsning der kan holde i mange år der er bygget på et solidt fundament der kan sende og modtage data fra jeres eksisterende software.

Ja, lad os tage et uforpligtende møde

Brugervenlige selvbetjeningsløsninger
En god hjemmeside er nem at bruge og forstå.

En hjemmeside der kan det hele

Få skræddersyede webapplika­tion­er og funktioner

Du kan skabe værdi for dine brugere med skræddersyede webapplikationer. Mulighederne er mange. Eksempelvis kan vi udvikle en låneberegner, en shopfunktion der kender kundens historik, specielle visninger af data hentet fra jeres systemer, eller aftaler der skal underskrives med digital signatur. Eller naturligvis lige hvad du tænker I mangler for at gøre jeres hjemmeside unik for jeres brugere.

Brug bruger­speci­fikt indhold til at give unikke besøg til brugerne

Når dine brugere logger ind i systemet, kan de få adgang til unik og brugerspecifik data ud fra deres profiler. I kan altså give personlig service til brugeren gennem hjemmesiden, og eventuel kundeselvbetjening hvis det er relevant. Ud fra sin profil kan brugeren få adgang til relevante data, underskrive dokumenter digitalt, eller optjene personlige rabatter der får dem til at vende tilbage.

Overhold GDPR med indbygget databeskyt­telse

Din løsning overholder bedst GDPR og databeskyttelsesloven, når datasikkerhed er tænkt ind i den helt fra starten. Vi indtænker indbygget databeskyttelse (privacy by design) helt fra starten af processen. Så hvis vi får en god forståelse for jeres arbejdsgange i udviklingsfasen, kan I undgå en masse administrativt GDPR-relateret arbejde, og samtidig gøre det nemmere for brugerne at navigere sikkert med personlig data på jeres side.

Forbind din løsning gennem API og integrationer

Gennem en API og integrationer kan din webportal udveksle data med jeres andre systemer. I kan eksempelvis give adgang til personlig information i særlige views for medarbejdere og kunder.

Log in sikkert og nemt gennem et Single Sign-On login-system

Hvis din hjemmeside skal behandle følsom data, er det vigtigt at administrative brugere og kunder har et sikkert login. Vi har udviklet vores egen Open Source SSO Login løsning, der sikrer en strømlining af applikationer og websteder.

Send jeres brugere gennem en tilknyttet mobilapp

Vi har erfaring med at bygge både mobilapps og softwaresystemer, så vi giver gerne et tilbud på at bygge jer en tilhørende app eller anden tilknyttet software, som en del af vores udviklingsprojekt.

Hvorfor bruge Acto?

Vi hjælper i dag kunder af forskellig størrelse, alt fra iværksættere som har fået funding til deres softwareprojekt og webprojekter, til større virksomheder, som bruger os som supplement til deres interne udvikling. Vores ekspertise er særligt det stærke og sikre fundament der gør vores løsninger er holdbare og møder målsætningerne

Selvbetjeningsløsning Acto

Samarbejde og fælles forståelse står bag de bedste løsninger

Vores udviklingsmetode skal vi sikre en høj gennemsigtighed og fleksibilitet i alle stadier af projektet, så vi løbende kan møde jeres behov. Din nye hjemmeside bliver bedst, hvis den udvikles på baggrund af jeres arbejdsprocesser og tilgange, såvel som jeres typiske brugers rejse, så indholdet kan præsenteres autentisk og effektivt. For at nå det mål, skal vores webudvikling understøtte hjemmesiden med en stærk semantik, så brugerne nemt og logisk kan blive ledt frem til det indhold de leder efter.

Fleksibel og gennemsigtig udvikling sikrer at vi når målsæt­ning­erne

For at sikre at vores udvikling når frem til det du har brug for, bruger vi en tilpasset udgave af den agile udviklingsmetode, hvilket kort sagt vil sige, at vi arbejder i sprint af 14 dage ud fra opgaver vi definerer i fælles dialog med jer. Imellem hvert sprint godkender dit team de nye funktioner, og vi sætter nye mål for næste sprint.

Læs om vores proces her

Tag det første skridt mod din nye hjemmeside

Savner i en konkurrencedygtig hjemmeside? Udfyld formularen her, så kontakter vi dig for en uforpligtende snak.

Løs ovenstående opgave for at bevise at du ikke er en spam-robot

En avanceret hjemmeside med en simpel bruger­oplevel­se

Skal du bruge avancerede funktioner, kræver det avancerede løsninger. Men brugeroplevelsen skal stadig være simpel. Så hvis du skal have funktioner som brugerlogin, direkte deling af data med unikke brugere, eller mulighed for underskrift af personfølsomme dokumenter gennem hjemmesiden, så er det vigtigt at funktionerne er gennemtænkte og velopbyggede, så de ikke skaber unødige eller tidskrævende processer for dit personale på den anden side af portalen.

Vi vælger et CMS der passer til dit projekt

Vi bygger din hjemmeside i et udvalgt CMS der passer til projektet. Et korrekt valg af CMS sikrer at projektet er fremtidssikret, fleksibelt og omkostningseffektivt. Vi anbefaler generelt at bruge et open source CMS, da du dermed slipper for at være bundet op på dyre softwarelicenser. Ved valg af CMS lægger vi vægt på sikkerhed, performance og brugervenlighed, samt jeres hjemmesides konkrete behov. Vi udvikler gerne headless, hvis det passer til projektet.

Møde om selvbetjeningsløsning struktur

Case

Frederikssund Kommune har en af Danmarks bedste offentlige sider

Frederikssund Kommune ville gerne tættere på borgerne - også digitalt, hvor flere og flere af de kommunale interaktioner begynder at finde sted. Derfor skulle de have en hjemmeside, der ikke bare er responsiv, men også velstruktureret og tilgængeligt indhold for borgere med nedsat syn eller hørelse.

Siden er samtidig opbygget så den tilbyder borgerne selvbetjening, og den fungerer som både intranet og webportal. Vi har integreret siden med relevante systemer, herunder blandt andet Kultunaut, som tillader borgere og turister et nemmere overblik over kulturelle begivenheder, men også med elementer af kommunens administrative IT-løsninger. Den nemme adgang til de rette informationer hjælper de kommunalt ansatte med at realisere kommunens ambitiøse mål.

Gå til case

Case

Sampensions selv­betjenings­løs­ning giver kunder og medarbejdere nemt overblik over pensionerne

Som kundeejet pensionsselskab - og desuden Danmarks tredjestørste pensionsselskab - har Sampension stor interesse i at drive den bedste pensionshjemmeside i Danmark. Siden er en selvbetjeningsløsning, der på baggrund af integrationer til back-end-systemer sørger for, at kunderne kan få nem og sikker adgang til alle de personfølsomme oplysninger der er relevante i forhold til forvaltningen af deres pension.

Sampension har været kunde hos Acto siden 2007, og vi hjælper aktivt med at sørge for at Sampensions prisvindende hjemmeside stadig er en af de bedste i branchen.

Gå til case

Case

Lægernes Pension & Bank sørger for stabil service til lægerne

Lægernes Pension & Banks hjemmeside er en personaliseret kundeportal, med mulighed for brugerlogin og integrationer til relevante sites. Siden understøtter bank, pension og investeringer for de ca. 44.000 medlemmer, der blandt andet udgør omtrent 90% af Danmarks lægestand.
Den digitale postkasse er integreret med e-boks, og siden er opbygget så de personfølsomme oplysninger er sikkert tilgængelige for den enkelte privatperson hvor det er relevant, og hjælper den enkelte pensionskunde med et overblik med funktioner som låneberegneren.

Gå til case