Integrationer der får dine systemer til at spille sammen

Når du vælger Acto som samarbejdspartner, får du ikke blot en leverandør af webløsninger – du får en teknisk stærk partner med stor erfaring i integrationer.

Vi sikrer, at din nye eller eksisterende webløsning kan arbejde problemfrit med de systemer, du allerede bruger, eller som du ønsker at implementere. Vi har erfaring med alt fra økonomi- og CRM-systemer til betalingsløsninger og offentlige registre.

Vores mål? At gøre din hverdag lettere med effektive integrationer, der automatiserer arbejdsgange og skaber værdi.

Hvad vi kan integrere med:

Vi har integreret mere end 25 forskellige systemer for vores kunder – og vi hjælper også gerne dig med at samle dine digitale løsninger.

  • ERP- og økonomisystemer

  • Betalingsløsninger

  • Login løsninger

  • Marketing- og kommunikationsplatforme

  • Søge- og analyseværktøjer

  • Dokument- og datahåndtering

  • Specialiserede systemer

Lad os tage en snak om din integration – kontakt os i dag.

Klar til en stærk integration?

16 2500 x 1447.png

Fordele ved integrationer

Automatisér manuelle processer
Vi fjerner flaskehalse ved at forbinde dine systemer direkte med din webplatform.

Gør det nemt for dine brugere
Fra sikker login med MitID til interaktive kort med Google Maps – vi skaber smarte integrationer, der forbedrer brugeroplevelsen fra første klik.

Mindre vedligehold – mere værdi
Vores integrationer er bygget til at være stabile og fremtidssikrede.

Datasikkerhed i højsædet
Vi overholder GDPR og andre relevante krav, så dine data håndteres forsvarligt.

Hænder koder på tastatur

Hvordan vi arbejder med integrationer

Behovsafdækning
Vi forstår din forretning og dine systemer.

Design & arkitektur
Vi vælger den rigtige integrationsmetode (API, webhooks, REST API, SOAP API m.m.).

Udvikling & test
Vi bygger og tester integrationen i tæt samarbejde med dig.

Drift & support
Vi står klar med support, så alt fungerer som det skal – også efter go-live.



Actos udviklere arbejder både med software og webudvikling

Ofte stillede spørgsmål

Kan I integrere med systemer, der ikke står på listen?
Ja! Vi har stor erfaring med både velkendte og mere nicheprægede systemer. Kontakt os – vi finder en løsning.

Hvad hvis mit system ikke har en API?
Vi kan også bygge løsninger via filudveksling, database integration eller custom middleware.

Kan I overtage en eksisterende integration og forbedre den?
Vi arbejder som regel ud fra vores egen webportal, hvor vi integrerer direkte med jeres tredjepartssystemer. Vi kan analysere jeres nuværende setup og foreslå en ny integrationsløsning, der passer optimalt til portalen og skaber større værdi – fx med forbedret stabilitet, skalerbarhed og automatisering.

Eksempler på integrationer fra vores projekter

  • Cludo
  • Cookie Information
  • DBK logistik service
  • e-Boks
  • Elasticsearch
  • Facebook / Meta
  • Firebase
  • FirstAgenda
  • Google
  • Google Docs
  • Google Maps
  • iText
  • KultuNaut
  • MailChimp
  • MitID
  • QuickPay
  • ePay
  • RackBeat
  • e-conomic
  • SendGrid
  • Siteimprove
  • Spacial Suite
  • TwentyThree
  • Twilio
  • UniLogin
  • Det Centrale Virksomhedsregister (CVR)
  • Motorkøretøjsregisteret (DMR)

Lad os tage en snak om din integration – kontakt os i dag.

Mød os i Brøndby

Actos medarbejdere sidder klar til at hjælpe jer

Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte Acto. Du kan kontakte os via e-mail, telefon eller ved at sende en besked nedenfor. Vi glæder os til at høre om dine digitale ambitioner.

Ring til Acto på +45 60 19 68 50

Skriv til os på info@acto.dk

Vi giver dig et prisestimat på dit oplæg

Hvis du er så langt i processen, at du allerede har et oplæg på jeres projekt, så tager vi gerne et seriøst (og gratis) kig på det. Så send os gerne dit oplæg, så vender vi tilbage med et prisestimat for hvad vi mener det vil koste af udvikle din løsning.