Står du på nippet til at få udviklet en ny soft­ware­løs­ning?

Få udviklet din software hos Acto

Hvis du er på udkig efter en erstatning til jeres nuværende softwareløsning og skal bruge en løsning der er mere procesnær, sikker og effektiv, så har du fundet den rette softwareleverandør.

Tag kontakt til os, og kom godt fra start med jeres kommende IT-projekt. Vi arrangerer et uforpligtende møde, giver en kop kaffe og ser frem til at høre om jeres ønsker og om de behov i har til en ny løsning.

Få udviklet din software hos Acto

Vi hjælper dig med

Afgrænsning af dit projekt

Du bliver inviteret til en workshop, hvor I medbringer jeres arbejdsopgaver og arbejdsgange. I fælleskab definerer vi de digitale behov jeres softwareprojekt skal dække. Vi udarbejder en kravspecifikation, der beskriver applikationens funktionalitet og de behov den skal løse.

Udvikling af din soft­ware­applika­tion

Vi udarbejder i fællesskab en plan for den løsning der passer bedst til jer. Vi kan bygge dig alt fra mobilapps og selvbetjeningsløsninger, til et IT-system der sammenfører jeres nuværende softwarelandskab. Alt sammen så det bedst muligt understøtter jeres arbejdsprocesser.

Et veludviklet API

Vi gør det muligt at eksterne systemer kan integrere til dit system, så applikationer og software typer på tværs af systemer kan sammenføres.

Sammenhæng gennem sys­teminte­gration­er

Vi lader din softwareapplikation integrere med jeres interne og eksterne systemer. Formålet med integrationerne er, at samle og distribuere informationen i systemerne til de rigtige aktører, så jeres arbejdsgange bliver mere effektive og brugen af applikationen bliver mere naturlig.

Vedlige­holdel­se af din soft­ware­løs­ning

Vi laver en aftale som passer til din ny softwareapplikation. Aftalen sikrer at din løsning bliver opdateret og vedligeholdt, så den er driftssikker mange år frem i tiden.
Du får i øvrigt direkte adgang til dit udviklingsteam, som altid er klar på hurtig og effektiv service.

Vores proces

Se hvordan et typisk samarbejde med Acto er struktureret nedenfor

  1. Idé og behov workshop

    Vi afholder en workshop med alle vigtige interessenter fra din virksomhed. Sammen tager vi din idé og din virksomheds behov, til vi kan definere en fælles forståelse for de funktioner jeres software skal indeholde.

  2. IT-arkitektur og softwaredesign

    Vi har efter workshoppen en idé om projektets omfang og ambitioner. Med det udgangspunkt anbefaler vi de teknologier der passer til dit projekt, og udarbejder et softwaredesign som gør din kommende løsning stabil og fremtidssikker.

  3. Software- og webudvikling

    Din løsning udvikles i tæt samarbejde med dig gennem en agil arbejdsproces. Vi udvælger i fællesskab prioriteten af udviklingsopgaver, som vi udvikler og tester, og løbende sender til godkendelse hos dig.

  4. SERVICEAFTALE

    Vi bliver enige om en service- og supportaftale, som passer til din softwareapplikation. Aftalen sikrer at din softwareløsning bliver opdateret og vedligeholdt, så du har en driftssikker løsning mange år frem i tiden.
    Du har direkte adgang til dit udviklingsteam, som altid er klar på hurtig og effektiv service.

Hvorfor bruge Acto?

Der er en jungle af softwareleverandører derude der tilbyder at bygge softwareløsninger. Så hvorfor skal du overveje Acto?

Hvis du ønsker dig en struktureret og metodisk samarbejdspartner, og ikke mindst ønsker dig den bedst mulige softwareløsning, så er Acto en god mulighed. Vi elsker gode kunder, og vi elsker gode systemer. Og vi ved at vi kan holde på dig som kunde, hvis vi udvikler en fantastisk softwareløsning der løser dine unikke behov, og vi gennem vores høje serviceniveau sørger for at din løsning kan vedligeholdes. Vi har haft enkelte af vores kunder siden 2007, og vi håber en dag at kunne prale med at have haft dig som kunde i 15 år.

Actos udviklere arbejder både med software og webudvikling

Skal vi realisere din softwaredrøm?

Måske er vi et match. Send os dine kontaktinformationer, så tager vi kontakt til dig, og inviterer til et uforpligtende møde for at se, om vi kan bygge det helt rigtige system for dig.

Løs ovenstående opgave for at bevise at du ikke er en spam-robot
Planlægning af softwareudvikling

Succesfuld software kræver gensidigt samarbejde og en grundig struktur

Vi vil lære dig og dit team at kende, så I kan få den bedst mulige softwareløsning fra os. I er sikkert verdensmestre i at løse jeres arbejdsopgaver på jeres egen måde, og det skal jeres softwareløsning gerne understøtte. I et samarbejde med Acto, medbringer du dit team, jeres ekspertise og arbejdsprocesser, og ikke mindst dine sødeste softwaredrømme.

Vi bygger solide fundamenter

Vi udarbejder et softwaredesign der kan lægge det helt rette fundament til jeres softwareløsning. Fundamentet sikrer at I kan have glæde af løsningen mange år fremadrettet. Når softwaredesignet til din løsning er gennemtænkt, vil løsningen være skalerbar (går ikke i stykker når I får for mange kunder), nemmere at udvikle nye funktioner til, billigere at vedligeholde og helt generelt have en længere og mindre omkostningsfuld levetid.

Fundament

Case

Find2learn (Professions­højskolen Absalon)

Find2learn forener eventyr, læring og motion for utallige danske skolebørn. Eleverne sendes med appen ud på eventyr på en GPS-styret rute, med virtuelle poster, som læreren har designet hjemmefra på sin computer. De læringsrige faglige forløb, GPS-styrede orienteringsløb og virtuelle skattejagter giver danske skolebørn og lærere rig mulighed for alternativ indlæring af fagligt indhold for elever i alle aldersgrupper. Over 12.000 lærere og flere hundrede tusind elever har kombineret indlæring med kreativitet og motion på Find2learns lærerige ruter.

Gå til case

Case

Connexii - STAYINTOUCH

Appen STAYINTOUCH (og det bagvedliggende system) driver naturlig kommunikation mellem kommuner og borgere i kommunale forløb. Med et værktøj der tillader en mere menneskelig kommunikation end de klassiske kommunale kanaler rapporterer kommunerne, at de med STAYINTOUCH opnår højere kvalitet i det borgernære samarbejde, og at tidsforbruget med journalisering er reduceret. STAYINTOUCH understøtter en sms-lignende chatfunktion der er krypteret og understøtter kommunernes krav til en nem borgervenlig kommunikation der tager hensyn til GDPR. Gå til case

Case

Securitas Access Management

Securitas sørger for sikkerheden hos alt fra små virksomheder til store koncerner. Securitas Access Management (SAM) er et af de værktøjer, som Securitas udbyder til store danske virksomheder, blandt andet i finanssektoren. SAM er designet til at holde styr på nøglekort og adgang til alle ansatte. Systemet inddeler bygninger i områder, enkelte rum og døre, og det tillader de sikkerhedsansvarlige for områderne at udstede personlige adgangskort. Den sikkerhedsansvarlige kan give medarbejderne mulighed for midlertidig adgang i relevante områder, så den sikkerhedsansvarlige nemt og sikkert kan bevare overblikket og styringen over hvem der har adgang til hvad, hvornår.

Gå til case

Case

Book2learn (Professions­højskolen Absalon)

Book2learn er kernen i Absalons kursusforretning, og det værktøj der tillader elever et nemt overblik over de mange kurser og lokationer, som Absalon tilbyder. Samtidig giver systemet kursusarrangører og administration let adgang til alle de handlemuligheder de kunne drømme om. Systemet er udviklet efter Absalons egne arbejdsgange hvilket betyder at administrationen glider meget nemmere. Den effektive service og billige drift medfører, at Absalon har flere ressourcer til at forbedre deres kerneprodukt. Samtidig udgør Book2learn en selvbetjeningsløsning for eleverne, der gennem login kan nå den information de har brug for. 

Gå til case